fredag 12 mars 2010

TÄVLING!




Jag tycker att det känns som tävlingsdags!
Tävla om ett kalasset med tårtpapper, muffinsformar, servetter samt en vimpelgirlang, allt i prickigt rött/vitt.

Gör så här;
Svara på 3 enkla frågor (svaren hittar du på russinnets hemsida), lämna ditt svar som en kommentar. För dubbla vinstchanser gör ett inlägg i din egen blogg, glöm inte att meddela i din kommentar att du gjort så. Vinnaren dras nästa fredag, den 19 mars.
Lycka till!


1 Hur många underkategorier innehåller barnrummet?
2 Hur många alternativa betalsätt har vi?
3 Vad kostar "lilla russinpaketet"?

Kram
Matilda

8 kommentarer:

  1. 1:4 stycken

    2:5 Stycken

    3:383:-

    Nu hoppas jag:)
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Kul med tävling!

    1) Fyra stycken underkategorier.
    2) Fyra betalsätt, eller fem om man räknar båda alternativ vid avhämtning.
    3) 900:-

    Jag länkar på min blogg: http://thisislitengrarightnow.wordpress.com/2010/03/12/en-riktig-kalastavling/

    SvaraRadera
  3. hejja hejja!

    1) 4 stycken
    2) 4. eller 5. beror på hur man räknar. (Förskott via bg,Mot faktura, Med kort online
    Kontant eller kort vid avhämtning i butiken)
    3)900 kr

    hoppas hoppas!
    vänligen/ Åsa (och Tove:)

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt, jag vill verkligen vinna!

    1: 4
    2: 4: kort online, faktura, förskott bg, kontant/kort vid avhämtning
    3: 900 kr

    Jag länkar också...

    SvaraRadera
  5. åå en sån ljuvlig vinst! vi skulle behöva ställa till med litet kalas här hemma för de som ställer upp för oss. mini & villiam

    1) 4 stycken
    2) 4 stycken, eller 5 om man räknar med båda alternativen vid avhämtning.
    3) 900 kr

    SvaraRadera
  6. 1. 4 st
    2. 4 st (5 st om man räknar med båda betalningslaternativen vid avhämtning)
    3. 900 SEK

    /Linda N

    SvaraRadera
  7. Åhh, fina saker… planerar just nu treårskalas för lilltjejen. Så nu tävlar jag!

    1. Fyra underkategorier
    2. Hmm, kontokort online, faktura, delbetalning per faktura, förskott till postgiro, kontant i butik och med kort i butik… ja, det blir väl fyra, fem eller sex sätt beroende på hur man räknar
    3. 900 kr

    /Jenny som äntligen har kommit till skott och sytt gardin och kuddar av molntyget jag köpte från er för över ett halvår sedan
    P.s. hittar ingenstans att dolt skriva min e-post, så om jag skulle råka vinna får jag väl höra av mig igen genom att maila er....

    SvaraRadera
  8. Kul tävling med fina priser:-)

    1. Fyra underkategorier
    2. 4. Beror ju som andra skrivit på hur man räknar. kan vara 5 eller 6 också.
    3. 900 kr

    Såg denna tävling efter att jag gjort ett inlägg på min blogg så jag vet inte om det räknas. Men jag länkar iallafall till er i det inlägget:-)

    SvaraRadera

Tyck till!